dissabte, 9 de gener del 2010

Benifallet de blanc


Ahir al matí ens despertavem amb una inesperada sorpresa. Lo color blanc domiava tot lo paisatge.
Benifallet és un poble situat a la vall de l'Ebre, refugiat entre muntanyes i a pocs metres sobre el nivell del mar. Rarament baixa el termónetro dels 0 º C. pel que és bastant difícil que la neu faci acte de presència al municipi com va passar ahir.
Durant tot el matí vam estar entre els -1 º C. i els 2 º C. i a estones fins i tot nevant de forma suau. A la tarda deixaria de nevar i amb la entrada del vent començaria a desfer-se la neu.
Tot i aixó encara queda neu a molts llocs on no hi toca el vent ni el sol.

A les 10 h. del matí

.

La entrada del poble

.

Vista del Figueral i part de baix de Lligem

.

Par de dalt de Lligem i Roca Folletera

.

~ 4 ~

4 comentaris:

  1. Quina entrada més bonica. El paisatge és increïble... la roca Folletera, quina diferència!
    Año de nieves, año de bienes...
    Cuídate.

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies Fran per ser el primer seguidor del blog. La gent del poble no el coneix: no ho he dit a ningú.
    Esperaré que el trobin ells mateixos.
    una abraçada!!

    ResponElimina
  3. Hola Lluís.
    Soc Joan de Benifallet i m'agrada molt el teu blog. Felicitats i endavant.

    ResponElimina
  4. Gràcies Joan per la felicitació. Em fa estar molt content que em digueu que us agrada i em poseu comentaris. Si tens alguna noticia que creguis interessant me ho dius o inclós pots fer l'article, enviarme fotos o el que creguis i jo encantat de posarho i amb el teu nom, per supost,... una abraçada !!

    ResponElimina